Тепер зателефонують самі…

Тепер зателефонують самі…

Зміни у системі реєстрації для отримання шенгенських і польських національних віз.
Саме про них ішла детальна розмова на брифінгу 19 січня ц. р. для представників засобів масової інформації, що його зорганізувало Генеральне консульство Республіки Польща у Луцьку з участю консула Кшиштофа Савіцкі та спільно з фірмою «Глобал», яка надає послуги в оформленні реєстраційних документів громадянам Білорусі, Казахстану, Узбекистану та України.
– Для початку поділюся спостереженнями щодо нової системи, яка була запроваджена дещо раніше – у жовтні 2016 р. – у Київському консульському окрузі, – наголосив консул Пьотр Матусяк. – Вона є досить комфортною та еластичною для клієнтів. Про неї є досить приємні відгуки. Коли ця система почне працювати в інших консульствах, люди відчують її переваги.
Головна різниця між новою та старою системами полягає у тому, що працівники кол-центру самі телефонують клієнту, а не навпаки. 
Отже, нова система реєстрації почала діяти з 20 січня ц. р. у «Пунктах прийому візових анкет» у Луцьку, Рівному, Тернополі, Харкові, Дніпрі та Одесі.
Директор фірми «Глобал», яка обслуговує громадян Білорусі, Казахстану, Узбекистану та України, Аміту Кумар Шарма наголосив:
– Наша фірма співпрацює з Міністерством закордонних справ Республіки Польща та з консульствами з 2012 р. Ми намагаємося якомога оперативніше готувати документи українців, які прагнуть отримати візи до Польщі. Ті дані, які ми маємо, свідчать про збільшення кількості заявок від українців протягом цих років. Звідси робимо висновок, що наш сервіс подобається людям.
Стара система, як зауважували організатори заходу, передбачала першим кроком передоплату у банку за послуги пункту прийому візових анкет. Людина залишала номер паспорта, інші особисті дані та номер телефону і отримувала квитанцію. Після цього вона телефонувала до пункту і цікавилася, коли надійде її черга.
Нова система дещо змінює такий порядок. Тепер після отримання квитанції в банку особа, яка має намір подати візові документи, очікуватиме на дзвінок від співробітника кол-центру. Тому дуже важливо, щоб людина надавала правильний номер телефону, аби згодом була можливість зв’язатися з нею і повідомити дату, коли необхідно прийти з документами.
Визначення терміну відтепер не залежить від оператора. Цю функцію взяла на себе комп’ютерна система, яка працює в автоматичному режимі. Якщо термін людину влаштовує, то вона приходить і подає документи, якщо ні, то знову-таки автоматично буде назначено новий термін. Але робиться це тільки двічі. Якщо жоден термін людину не влаштовує, то банк повертає їй кошти за послуги. Але це не відмова у видачі візових документів. Громадянин України має повне право нового звернення, роблячи всю процедуру заново і, зрозуміло, затрачаючи свій час.
Щоб отримати реєстрацію у «Пункті прийому візових анкет», потрібно визначити мету поїздки до Республіки Польща та зібрати усі необхідні документи. Після цього слід оплатити послуги пункту в «КредоБанку» або «ІдеяБанку», чітко вказавши категорію візи. Після того як система призначить вам дату реєстрації, оператор кол-центру зв’яжеться з вами у телефонному режимі з 9.00 до 21.00 з понеділка до суботи (крім святкових днів) і поінформує про автоматично зарезервовану дату подачі документів. 
Якщо запропонована дата не підходить, то оператор відхилить реєстрацію. Наступна дата і час подачі документів система автоматично вибере не раніше, ніж за сім днів від першої запропонованої дати, але вона буде залежати від наявності вільних місць. Тому знову доведеться очікувати на дзвінок оператора кол-центру  і його інформацію про іншу дату.
Нерідко за отриманням віз звертаються цілі родини. У такому випадку треба пам’ятати, що на один номер телефону можна зареєструвати не більше 5 осіб. Кожна наступна особа з родини має надати свій власний номер телефону під час оплати послуг. Усі члени родини повинні здійснювати подачу документів на ту ж саму категорію візи і у той же «Пункт прийому візових документів». Якщо хтось із членів родини планує подавати документи до іншого ППВА чи на іншу категорію візи, то оплату необхідно здійснювати окремо.
Організатори зустрічі охоче відповіли на питання журналістів. Кореспондент «Волинської газети» поцікавився, чи зверталися волиняни до консульства Республіки Польща з проханням надати їм політичний притулок.
Кілька громадян, як пояснив консул Кшиштоф Савіцкі, цим питанням цікавилися, але поки що ніхто ніяких документів не подавав. 
У більшості своїй люди їдуть до сусідньої країни або в бізнесових справах, або на заробітки. 
І потік останніх щорічно зростає.
Загалом дипломатичними установами Республіки Польща в Україні і в «Пунктах прийому візових анкет» у 2015 р. оформлено майже 235 тис. віз, а торік – понад 287000. 
Відмови у видачі шенгенських і національних віз : 2015 р. – не більше 6100, у 2016 р. – 6400 випадків. 
Володимир ПРИХОДЬКО.   
Фото Дмитра ТАРАСЮКА. 

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Децентралізація влади в Україні...

Децентралізація влади в Україні...

...В Україні децентралізація? Ні, не чув (57) - 16.4%
...відбувається, але не так! І не варто чекати чогось доброго (150) - 43.1%
...відбувається успішно. Це - реформа, що дає поштовх усім наступним змінам у європейському напрямку (96) - 27.6%