Мій домашній магазин

Мій домашній магазин  Мільйони українців щодня купують продукти для себе та своїх родин у магазинах «АТБ»


Сучасний розвиток торгівлі кардинально змінив наше життя. 

Ми вже й не пам’ятаємо про те, що наші батьки робили продуктові запаси на декілька діб вперед, а бабусі здійснювали закупівлі всього раз на тиждень – у так званий базарний день. Що вже казати про більш далеких предків, які не мислили свого існування без льохів і комор, куди складали усю провізію відразу після збирання тогорічного врожаю та користувалися нею впродовж цілого року. 
Сьогодні такі «комори» можна знайти мало не на кожній вулиці у вигляді крамниць, універсамів, магазинів старого зразка і сучасних маркетів, у яких продукти на будь-який смак продають часто-густо цілодобово.  Щоправда, довіряти їм свій стіл, як колись домашнім льохам, можна тільки у тому разі, якщо ви впевнені в якості продукції та доброму імені торговельної компанії. Чудово, що у мешканців Західної України нещодавно з’явилася можливість  скуповуватися в «АТБ». Ця найбільша і найдинамічніша щодо розвитку мережа України здобула прихильність мільйонів наших співвітчизників.  На завоювання авторитету  пішли довгі роки чесної та наполегливої праці.

«Історія нашої мережі налічує більше, ніж 20 років. Ми стали першими представниками української торгівлі, що зробили якісний ривок уперед, перетворивши торгову радянську спадщину на унікальний сучасний формат, гідний європейського рівня», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». 
Нагадаємо, що саме ця компанія вже у 2000-х першою в Україні впровадила нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Тоді не всі розуміли значення цього слова. Йдеться про магазини з достатнім асортиментом продукції, яка реалізується для звичайних покупців за оптовою ціною. Про низьку вартість товарів у «АТБ» знає кожен,  тому  розповімо про асортимент, а також пояснимо,  яким чином мережа може пропонувати споживачам якісні товари за доступними цінами. Нині асортимент становить більше, ніж 3500 найменувань, з яких понад 800 позицій представлені власними торговими марками. Це бренди, які є у продажу тільки в «АТБ». Їх виготовляють або на власних харчових підприємствах холдингу  (це кілька виробництв), або під замовлення на відомих широкому загалу заводах. Таким товарам не потрібні реклама і просування. Крім того, компанія економить на логістичних витратах і не «накручує націнки», чим інколи грішать інші магазини (а в «АТБ» у цьому немає сенсу, оскільки мережа реалізує свій товар). У результаті собівартість продуктів власних торгових марок значно нижча за середньоринкову, а якість не поступається якості товарів відомих брендів.
Як бачимо, магазини «АТБ» – це унікальний національний дискаунтер, заснований на європейському досвіді, з європейським підходом до контролю якості продукції й обслуговування покупців. Проте успішний розвиток магазинів мережі обумовлений не лише вдалим форматом і розумним підходом до цінової політики, але й грамотним використанням основ управління бізнесом, що повністю стандартизовані для усіх торговельних точок по всій країні. А їх, слід зазначити, не так вже і мало. Сьогодні «АТБ» – це 871 магазин у 221 місті 21 області України. 

«Для нас величезне значення має висока якість продукції й гарне обслуговування. Проте не менше уваги ми приділяємо комфорту покупців, намагаючись забезпечити зручне для них розташування магазинів», – підкреслює Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-маркет». 
За її словами, підтримка працездатності такої масштабної компанії – справа непроста. Споживачі бачать тільки охоронців, касирів, працівників зали, консультантів. Але це лише мала частина великого колективу, що обслуговує кожну торговельну точку. Загалом в «АТБ» сьогодні працює більше, ніж 40 тис. осіб. Якщо співвіднести цю цифру з кількістю магазинів, вийде, що кожну торговельну точку обслуговує більше, ніж 40 співробітників: водії, вантажники, керівники підрозділів, бухгалтери, контролери якості товарів, працівники розподільних центрів і лабораторій, лектори в освітньому центрі компанії тощо. Саме завдяки їм може успішно  працювати і конкретний магазин, і уся корпорація. Це великий і дружний колектив однодумців, що працюють на благо співвітчизників. 
 Люди це відчувають і цінять. Судіть самі – у 2016 р. товарообіг компанії склав 58,5 млрд грн. За результатами проведених досліджень, щодня в «АТБ» покупки здійснюють більше, ніж 3 млн українців. Для них мережа давно стала сучасною версією затишної та надійної домашньої комори, бо продукти тут безпечні й корисні,  люди впевнені в їхній якості, ціни доступні.  А це ж задоволення для усієї родини – від малого до старого! Безсумнівно, що це дійсно домашній магазин. Цей статус підтверджений довірою мільйонів наших співвітчизників по всій країні!

Наталія СТУПАК.
На фото: у крамниці мережі «АТБ».

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Децентралізація влади в Україні...

Децентралізація влади в Україні...

...В Україні децентралізація? Ні, не чув (58) - 16.2%
...відбувається, але не так! І не варто чекати чогось доброго (157) - 43.7%
...відбувається успішно. Це - реформа, що дає поштовх усім наступним змінам у європейському напрямку (99) - 27.6%