«Nеstlе»і Торчин

«Nеstlе»і Торчин

Європейський роботодавець –  у колишньому райцентрі, назва якого стала синонімом якості продукції світового рівня.

Йдеться про смт Торчин Луцького р-ну, а, вірніше, про фабрику ПрАТ «Волиньхолдинг», яка тут розташована і на яку нещодавно відбувся прес-тур представників засобів масової інформації. 

Працівників медіа провели всіма відділами підприємства, де виробляються холодні соуси під торговельною маркою «Торчин», та познайомили з повним циклом виробництва продукції, яка, до речі, експортується до Німеччини, Казахстану, Молдови, США, Білорусі, Ізраїлю, Грузії, Польщі, Литви, Латвії та інших держав світу. 
Директори підприємства Володимир Співак та Руслан Богдан, керівники структурних підрозділів розповіли про досягнення колективу, акцентуючи увагу на питаннях якості продукції.  Вона тут відповідає усім міжнародним параметрам. У мене особисто нема жодного сумніву щодо смаковитості торчинських кетчупів, майонезів, гірчиць, іншої продукції, що користується стабільним попитом на прилавках наших магазинів.


«Nеstlе» – найбільша компанія світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 189 країнах, а 328 тис. співробітників працюють для досягнення спільної мети. Основне завдання  – підвищувати якість життя і сприяти здоровому майбутньому. Результати компанії обумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя. 

Її штаб-квартира  розташована у швейцарському м. Веве, де понад 150 років тому вона й була заснована. Річний обсяг продажів  у світі сягнув у 2016 р. 89,5 млрд швейцарських франків. Крім виробництва продуктів харчування, компанія володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
«Nеstlе» розпочала свою діяльність в Україні у 1994 р. із відкриття представництва. Вона керується принципами прозорості та відкритості. Але це не означає, що доступ абсолютно відкритий: потрапити на виробництво, наче в операційну, можна лише в стерильному спецодязі.
Виробництво завжди починається з сировини. На заводі «Торчин» використовуються добірні помідори з Миколаївщини та Херсонщини — можливо, кращої частини європейського «томатного поясу». Вони містять багато лікопену та серотоніну, які позитивно впливають на організм людини.  Лікопен, скажімо, підвищує стійкість клітин та нормалізує обмін холестерину, а серотонін покращує діяльність нервової системи і піднімає настрій.

«Відповідальне постачання є для нас дуже важливим параметром діяльності. Щоб стати постачальником, потрібно пройти сувору сертифікацію якості продуктів і способів ведення бізнесу. Ми відстежуємо кожну ланку на всіх етапах постачання від самого початку. Саме завдяки цьому компанія з упевненістю говорить про високу якість як сировини, так і готової продукції», – сказав директор з корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю в Україні та Молдові Володимир Співак. 
Виробництво соусів «Торчин» повністю автоматизоване. Це дає можливість чітко дотримуватись визначеної технології, підтримувати чистоту на всіх етапах виробництва, а також не використовувати консервантів. Тривалий термін зберігання забезпечується саме стерильністю виробничого процесу.
Холодні соуси «Торчин» не містять ГМО та підсилювачів смаку. 

«В нашому суспільстві міфи про кетчуп і йому подібні продукти досі доволі поширені. Не знаю, з чим це пов’язано, адже сучасні стандарти виробництва дуже високі, а ми ніколи не приховуємо інформації щодо складових продукції: на кожній пачці наведена докладна інформація щодо складу, поживної цінності та рекомендованої порції продуктів. За якість та смак соусів «Торчин» відповідає ціла команда висококваліфікованих спеціалістів, які ретельно перевіряють кожну партію», 
– зауважив Руслан Богдан.

У компанії існує «Система управління якістю харчових продуктів», що є платформою, яку використовують в усьому світі, щоб гарантувати безпеку продуктів харчування, відповідність стандартам якості та створення цінностей для споживачів. Вона проходить аудит і перевірку незалежними органами сертифікації, які підтверджують відповідність внутрішнім стандартам, нормам 130, законам і нормативним вимогам.
Усі постачальники сировини та пакувальних матеріалів повинні пройти аудит компанії. Поля, ферми, виробництво, лабораторії, склади, побутові приміщення мають відповідати державним і міжнародним стандартам з якості та внутрішнім вимогам та стандартам. У рамках плану розвитку сільських господарств (проекти «Господар») компанія має зобов’язання розширювати мережу українських постачальників шляхом інформаційної підтримки, тренінгів, залучення експертів та спеціалістів ринку до оцінки стану господарств. 

Відтак за період з 2008 р. до проекту було залучено понад 30 підприємств, які зараз успішно працюють , постачаючи якісну та безпечну сировину, що відповідає всім зазначеним вимогам. 
Перш, ніж сировина перейде на етап виробництва продукту, вона аналізується фабричною та центральною лабораторіями. На наступному етапі уся сировина та готова продукція проходить понад 10 тис. аналізів на рік: мікробіологічні, хіміко-фізичні, органолептичні. 
Наприклад, кожна упаковка кетчупу «Торчин лагідний» проходить близько 600 перевірок, перш, ніж потрапити до споживача!
Важливим етапом перевірки якості є дегустація готового продукту. Щоб засвідчити якість споживчої упаковки, правильність та якість маркування, зовнішній вигляд, колір, консистенцію, запах, смак.
Надважливим у виробництві пунктом є гігієна співробітників та зонування виробництва. Відтак лінії, що виробляють різні продукти, знаходяться у різних приміщеннях. Задля обізнаності співробітників та впевненості у безпеці продукту, на виробництві користуються 7 принципами аналізу ризиків та контрольно критичних точок (НАССР). Тут контроль не закінчується, адже компанія оцінює торговельні мережі, куди постачається продукт, а також здійснює моніторинг відгуків споживачів, щоб забезпечувати всі змінні потреби споживача.
Щоб заощаджувати багатство природи для наступних поколінь, компанія прагне скорочувати енергетичний та водний ресурси на своїх виробництвах .
В липні ц. р. завершилася реконструкція котельні на фабриці ПрАТ «Волиньхолдинг», що дає можливість скоротити використання природного газу на виробництві на 10%.

«Комплексний проект з оптимізації роботи існуючої на фабриці парової котельні включає заміну системи водопідготовки, деаерації води та модернізацію систем контролю рівня котлів, що дало змогу зменшити споживання природного газу відразу після запуску на 6,5 %, плануємо довести цей показник до 10% до кінця року», – розповідає головний енергетик ПрАТ «Волиньхолдинг» Богдан Симонік.
Оновлення котельні – вже другий етап масштабного проекту з імплементації сучасних енергозберігаючих технологій на виробничих майданчиках. Розпочався він ще у 2014 р. За цей час на фабриці «Торчин»  реалізовано більше 10 енергозберігаючих проектів. 
Інвестиції вже себе виправдали: споживання води на фабриці зменшено більш, ніж на 21%, що заощадило 34 305 м3 води, а витрати енергії – більш ніж на 16%. 
Зупинятися на досягнутому тут не планують. Науковий та технічний прогрес невпинно рухається вперед, відкриваючи нові можливості та перспективи. 
У тому числі й для торчинських продуктовиробників європейського рівня.

Олег ЛОКАЧУК.

На фото: на виробництві; під час спілкування з представниками ЗМІ.

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Децентралізація влади в Україні...

Децентралізація влади в Україні...

...В Україні децентралізація? Ні, не чув (59) - 15.7%
...відбувається, але не так! І не варто чекати чогось доброго (171) - 45.5%
...відбувається успішно. Це - реформа, що дає поштовх усім наступним змінам у європейському напрямку (100) - 26.6%