Біль тролейбусів зі Швейцарії – велика радість!

Біль тролейбусів зі Швейцарії –  велика радість!

Радник Луцького  міського голови, голова фракції УКРОП у міськраді обласного центру Ігор Гузь 24 лютого повідомив, що днем раніше делегація лучан побувала в Швейцарії. І не просто так: придивлялися і прицінювалися до тролейбусів, котрі планують купити для лучан уже в квітні ц. р.

 

«З великою радістю повідомляю, що вчора делегація КП «Луцьке підприємство електротранспорту»  разом із представником міськради оглянула ці чудові тролейбуси з кондиціонером та доступністю для людей із інвалідністю в швейцарському м. Біль. З квітня ці тролейбуси будуть виставлятися на продаж за надзвичайно привабливою ціною, якій немає аналогів в Європі. Зараз тролейбуси перевозять пасажирів по місту, а огляд показав, що вони в чудовому стані і прослужать ще багато десятків років», – написав Ігор Поліщук у соцмережах.

Від імені органу місцевого самоврядування м. Луцька Ігор Поліщук зазначив, що заплановано придбати 10 таких тролейбусів: по 2 тролейбуси щомісяця, починаючи з квітня.

«Наявність таких тролейбусів на лінії створить гідну конкуренцію маршруткам, покращить фінансовий стан КП «ЛПЕ», зніме напругу у транспортній галузі міста, а проїзд у цьому транспорті буде приємним, безпечним та комфортним. Та й кондиціонер в теплу пору року буде переманювати пасажирів із душних маршруток!», – поділився враженнями Ігор Поліщук.

Він навів також технічні характеристики нових екологічно чистих пасажирських транспортних засобів: Технічні характеристики: рік випуску: 1997 р.; місць – 41 сидячих, 119 стоячих, всього – 160; довжина/ширина/висота – 18м/2,5м/3,5  м; вага – 28 т; електромотор «Шкода» потужністю 149кв, допоміжний – «Deutz», турбодизель; додаткове обладнання – кондиціонер.

Слід зазначити, що в багатьох містах ЄС саме комунальні тролейбуси здійснюють найбільше пасажироперевезень і замість збитків приносять у казну прибутки. Приміром, у столиці Литви – м. Вільнюсі – вже давно центральними вулицями курсують лише тролейбуси, тоді як автобуси різних розмірів та різних форм власності – лише допоміжними.

Щодо практики придбання вживаних тролейбусів за кордоном, то її започаткував ще покійний міський голова Микола Романюк, розуміючи, що європейська техніка навіть зі строком експлуатації дешевша і краща, ніж нові аналоги з російськими запчастинами, які скручують на луцькому автозаводі корпорації «Богдан Моторс».

Сергій ШРАМЧУК.

На фото зі сторінки Ігоря ПОЛІЩУКА: швейцарський тролейбус, який у квітні буде їздити в м. Луцьку.

 

 

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи справилася б центральна влада з епідемією коронавірусу без підтримки органів самоврядування Волині?

Чи справилася б центральна влада з епідемією коронавірусу без підтримки органів самоврядування Волині?

Звичайно, адже вона використала для боротьби з Covid-19 весь потрібний державний ресурс. (7) - 12.1%
У Києві тільки імітують бурхливу діяльність. Насправді під прикриттям коронавірусом вирішують інші справи. (32) - 55.2%
Якби не місцеві ради, то епідемія б стала масовою. (14) - 24.1%
Мене це не стосується. (3) - 5.2%