«Друга ріка» та «захищений інтим»...

«Друга ріка» та «захищений інтим»...


То звідки ж узялися чоловіки на біл-борді та сіті-лайфі за безпечний секс «як по нотах»?

В соцмережах та вербальному соціумі тривають дискусії, як пояснити зображення 4 чоловіків репродуктивного віку на багатьох публічних зображеннях, які рекламують статеві стосунки між чоловіками і жінками (і не тільки) лише з застосуванням засобів контрацепції. Дехто навів висловив припущення, що ця тема стосується лише сексуальних меншин...
А насправді?
Ще 12 жовтня 2017 р. в Агенції УНІАН відбулася прес-конференція з нагоди презентації нової хвилі кампанії з профілактики ВІЛ «З презервативом – як по нотах». Її започаткували у рамках Всеукраїнської інформаційної кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!». 
«До кампанії приєднався гурт «Друга Ріка». Таким чином музиканти проявили свою соціальну позицію щодо боротьби з ВІЛ/СНІД в Україні. «Друга Ріка» охоче підтримали «Не Дай СНІДу Шанс!», щоб закликати українців відповідальніше ставитися до свого здоров’я. У новій хвилі кампанії музиканти нагадують, що проблема ВІЛ/СНІДу стосується всіх і кожного, незалежно від того, одружені Ви чи ні, маєте постійного партнера чи щойно познайомились. І тому, щоб мінімізувати свої ризики та насолоджуватися коханням, варто користуватися презервативами», – пояснили в УНІАН.
Ця хвиля інформаційної кампанії вже третій рік поспіль є результатом успішного партнерства та співпраці між урядом України та міжнародними організаціями – Об’єднаної програми ООН з ВІЛ/СНІД (ЮНЕЙДС) та компанії «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH», що діє за дорученням уряду Німеччини. Згідно з останніми дослідженнями міжнародних експертів, українське суспільство не володіє достатньою інформацією щодо зменшення особистих ризиків інфікування ВІЛ та необхідності відповідальної поведінки. Зокрема, за оціночними даними UNAIDS у 2016 р., 73,3% нових зареєстрованих випадків інфікування ВІЛ відбулося статевим шляхом, причому тільки 23% населення України завжди або майже завжди користувалися презервативами. 
Тож нова хвиля кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!» покликана мотивувати українське суспільство до відповідальної поведінки та безпечних сексуальних стосунків.
І не більше цього, що б там не придумували іронізатори...

Світлана КОМА.
На фото з відкритих джерел: зразок акції «З презервативом як по нотах» у м. Луцьку.

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Давно пора (607) - 86.2%
Пізно (25) - 3.6%
Яка різниця? (14) - 2%
А як тоді наші заробітчани поїдуть у РФ і РБ? (24) - 3.4%
Мені байдуже (29) - 4.1%