На чому їздити?

На чому їздити?


У контексті реформування системи пасажирських перевезень у м. Луцьку місцева влада запросила громадян до обговорення вартості проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі руху. Головне питання: залишити тариф за одну поїздку 4 грн чи збільшити до 5-ти?

Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань 12 квітня 2018 р. відбудеться громадське обговорення регуляторного акту – проекту рішення виконавчого комітету Луцької міської ради «Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі руху», яким передбачається підвищення тарифу на проїзд в автобусах по місту з 4 грн до 5 грн», – йдеться у повідомленні прес-служби Луцької міськради.
Чи зможуть приватні власники маршрутів таки домогтися, щоб вартість перевезень зросла незалежно від того, чи покращилися послуги, адже більшість наявного автотранспорту – зношена, а водії маршруток, переобтяжені крім кермування ще й підрахунком готівки, постійно створюють аварійні ситуації?
Про це стане відомо після дискусій, які пройдуть у залі Центру надання адміністративних послуг о 16.00 у цей четвер.




Але що тема оптимізації пасажирських перевезень в обласному центрі потребує подальшого вирішення, свідчить проблема оновлення рухомого складу КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Нинішня міська влада робить ставку на вживані тролейбуси з Європи, перших два з яких має виїхати на вулиці м. Луцька вже в квітні ц. р. Але в неї виникли й впливові опоненти.
Не так давно працівники ДП « Автоскладальний завод №1 АТ «Богдан Моторс» приходили до Луцької міськради з вимогою купувати тролейбуси тільки їхнього виробництва.
Те, що компанія «Богдан Моторс» пропонує міській раді власну продукцію, то нічого дивного нема. Кожне виробництво зацікавлене у реалізації. Тож бізнесовий інтерес зрозумілий.
Але до цієї компанії є серйозні претензії: вона оснащує свої тролейбуси сидіннями, на яких взимку годі всидіти. Це підтвердила і нинішні зима. А влітку в транспортних засобах без кондиціонерів немає чим дихати… 
Уже через ту причину такий транспорт недоцільно закуповувати, не говорячи про інші їхні недоліки. Між іншим, що краще: один дорогий тролейбус місцевих виробників ще й сумнівної якості, чи 4-5 закордонних, які були у вжитку?
Упевнений, що швейцарські тролейбуси при їхній якості виробництва ще не одне десятиліття послужать лучанам та гостям міста.
Паралельно в луцькій мерії подбають і про створення сучасної системи пасажирських перевезень, де на головних магістралях обласного центру курсуватиме саме комунальний транспорт, який приноситиме прибутки, а не завдаватиме збитків.

Олег КІДИБА.
На фото Романа УСТИМЧУКА: комунальний транспорт у порівнянні – в м. Луцьку, в м. Любліні і в м. Мюнстері.

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Децентралізація влади в Україні...

Децентралізація влади в Україні...

...В Україні децентралізація? Ні, не чув (67) - 15.1%
...відбувається, але не так! І не варто чекати чогось доброго (203) - 45.8%
...відбувається успішно. Це - реформа, що дає поштовх усім наступним змінам у європейському напрямку (118) - 26.6%