Імпортні товари за українською ціною

Імпортні товари за українською ціною


Більшість із нас, потрапляючи в закордонні магазини, приміром у сусідній Польщі, несвідомо починає порівнювати тамтешні ціні з тими, до яких ми звикли в рідному місті. Якісь товари виходять дорожчими, якісь дешевшими. Проте ми все одно намагаємося щось придбати, щоб привезти додому та порадувати рідних. Зазвичай ідеться про ті продукти, які неможливо знайти у вітчизняних торговельних точках (або знайти можна, проте їхня ціна в Україні занадто висока). Щоправда, деякі лучани останнім часом відмовляються від цієї своєрідної традиції. Адже з появою у волинській столиці маркетів мережі «АТБ» у придбанні імпортних смаколиків за кордоном немає сенсу. Ці магазини пропонують широкий вибір таких товарів. А ціна при цьому лишається, як то кажуть, українською.

Давайте розбиратися. Виявляється, що імпортна продукція становить близько 5 % усього асортиментного ряду «АТБ». І це, слід зауважити, чимало, ураховуючи, що загальна товарна номенклатура мережі перевищує 3500 позицій. З-за кордону в магазини переважно поставляють ті продукти, які об’єктивно не можуть бути вироблені в Україні: екзотичні овочі та фрукти, деякі види грибів, чай і кава, оливкова олія, а також товари, характерні для певного регіону (італійська паста, бельгійський шоколад, тайський рис, іспанські оливки тощо).
Компанія завозить їх у країну самостійно, минаючи посередників, тому такі товари і називають «власним імпортом». Такий підхід не тільки гарантує захист від підробок і фальсифікату, а й дозволяє істотно економити. Утім, це не єдина причина, через яку імпортні товари в «АТБ» продаються за доступними цінами. Почнемо з того, що компанія володіє власними логістичними потужностями, тобто, має можливість мінімізувати відповідні витрати. Крім того, мережа постійно оптимізує свої бізнес-процеси й упроваджує нові технології, що також дозволяє знижувати витрати (які інші торговельні підприємства традиційно «перекладають» на плечі покупців). Не варто забувати і про масштаби роботи «АТБ». 

«Сьогодні це 929 магазинів у 242 містах України. Тільки за минулий рік товарообіг компанії перевищив 80 млрд грн», 

– зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Це вражаючий показник, який не тільки підтверджує лідерські позиції мережі, а й надає можливість експертам зробити висновок: при таких продажах компанії немає сенсу заробляти на високій націнці, магазини отримують прибуток за рахунок високого обороту товарів. Сукупність усіх цих причин і приводить до того, що «АТБ» пропонує своїм клієнтам найкращі цінові варіанти. Це стосується і стандартної продукції, і власного імпорту.

До речі, значна частина зарубіжних товарів у мережі легко впізнавана, завдяки окремій торговій марці – «De Luxe Foods & Goods Selected». Вона була створена самим «АТБ» якраз із метою познайомити споживачів із кухнею різних народів світу. На багатьох товарах цього бренду ви без зусиль упізнаєте прапори країн, з яких вони прибули. Утім, «De Luxe Foods & Goods Selected» – це не єдина власна торгова марка мережі. Крім неї,  у покупців популярні «Своя лінія» і «Розумний вибір». Їхня продукція коштує нижче середньоринкової (іноді різниця становить мало не третину), але за якістю не поступається відомим брендам. Загалом під власними торговими марками в «АТБ» пропонується понад 800 різних товарів. Їх можна знайти тільки в цій мережі. І кількість позицій буде зростати, адже у планах компанії – розвиток цього напряму з акцентом на інноваційні товари в категорії «Фреш».
«Зараз активно розвивається ще одна власна торгова марка – «Спецзамовлення АТБ». У її асортименті представлені молочні продукти від фермерських господарств із молока вищого ґатунку, ковбасні вироби, виготовлені за ДСТУ, натуральне згущене молоко. На 2018 рік заплановано розширення асортименту «Спецзамовлення АТБ», а також випуск нових товарів під власними торговими марками», 

– розповідає Дар’я Бахматова, начальник відділу ВТМ ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, компанія ставить перед собою мету не тільки випускати якісні та впізнавані товари, а й донести споживачам ту турботу й увагу, що вкладено в кожен продукт. 

«У зв’язку із цим стратегія розвитку товарів власних торгових марок націлена, насамперед, на якісні та здорові продукти харчування, повний контроль виробництва, а також індивідуальний підхід до випуску нових продуктів. Адже власні торгові марки для споживача – це турбота, відповідальність мережі та довіра до продуктів», 

– підкреслює Дар’я Бахматова.
Тож маємо безліч аргументів на користь придбання товарів у мережі, у тому числі імпортних. Це велика перевага для покупців, які не тільки бажають зекономити, а й побалувати рідних цікавими кулінарними шедеврами різних народів світу. І для цього не потрібно їхати на закупки до сусідніх країн. «АТБ» робить закордонні продукти доступними для кожного.

Олена ДЕНИСЕНКО.

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Децентралізація влади в Україні...

Децентралізація влади в Україні...

...В Україні децентралізація? Ні, не чув (67) - 15.3%
...відбувається, але не так! І не варто чекати чогось доброго (199) - 45.5%
...відбувається успішно. Це - реформа, що дає поштовх усім наступним змінам у європейському напрямку (116) - 26.5%