Волинський сік смакують американці

Волинський сік смакують  американці

Органічний сік, який виготовляється та експортується до Америки, має значний попит серед заокеанських споживачів. Тож зацікавлені американські партнери нещодавно відвідали Волинь із метою налагодження нових домовленостей та розширення двосторонньої співпраці.

Американська компанія вже другий рік є партнером консервного цеху ДП «Цуманське ЛГ». Органічний сік, який виготовляється на Волині за особливою рецептурою, здобув популярність серед населення Америки, де нині побутує культ здорового харчування.
Варто зазначити, що березовий сік з Волині розповсюджується у фітнес-центрах та інших закладах оздоровлення як особливо поживний та корисний напій.
Директор консервного цеху Зінаїда Рябчун розповіла, що спеціально до приїзду гостей було виготовлено нові зразки соку. Саме їх і дегустували гості у лісовому ресторані «Явір». Що приємно, американські партнери залишилися задоволеними і смаковими, і якісними показниками цуманського продукту.
Гості з-за океану не приховують, що нині американський споживач по-доброму «схиблений» на якості продукції, яку споживає.  Кожен товар, перш ніж потрапити у споживчий кошик американського покупця, проходить ретельне вивчення не лише на  його склад, а й на вміст мікро- та макроелементів. Ще одна головне вимога, без чого експорт соку до Америки взагалі не можливий, відсутність цукру.  Його американці намагаються не споживати взагалі. І всім цим параметрам органічний березовий сік із Цумані відповідає на 100%.
Тож є ймовірність, що вже зовсім скоро на обкладинках ТОПових глянців у руках голлівудських зірок ми побачимо не брендові солодкі напої, а пляшечку березового соку, родом з волинського лісу.

Прес-служба Волинського ОУЛМГ.


  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

«Боротьба влади з коронавірусом SARS CoV-2 – це…

«Боротьба влади з коронавірусом SARS CoV-2 – це…

Ефективна протидія смертоносній інфекції. (4) - 6.6%
Нездатність адекватно реагувати на загрози. (15) - 24.6%
Відволікання уваги від чогось важливішого. (31) - 50.8%
Мене це не стосується. (5) - 8.2%