Закривати не відкривати

Закривати не відкривати

Львівська залізниця вирішила закрити гарно облаштований переїзд у Володимир-Волинському р-ні. Громада його відстоює, як може.

Залізничний перехід поблизу с. Ізов Володимир-Волинського р-ну вже вдруге хочуть закрити. Торік на прохання волинян його відстояла влада області. Однак, схоже, Львівська залізниця намірів щодо скорочення не полишила.

Громада сільської ради вкотре звернулася з проханням відстояти її інтереси до депутата облради Валерія Діброви. Той озвучив відповідний запит на сесії 25 квітня до голови облдержадміністрації з проханням допомогти: «Із 1 вересня цей залізничний переїзд закривають. А отже, закривають доступ до земельних паїв, сінокосу, пасовища людям, які живуть поблизу», – стверджує депутат.

За словами обранця, це не просто переїзд, а ще й один із найкраще облаштованих залізничних об’єктів області. Закрити його буде значно легше, ніж потім відкрити.

На сайті Львівської залізниці з цього приводу – поки жодних повідомлень. Натомість є новини щодо нових ДТП на залізничних переходах: «Протягом січня-березня 2014 року на залізничних переїздах на території Львівської залізниці сталося три дорожньо-транспортних пригоди, в яких одна людина загинула. За відповідний період минулого року на залізничних переїздах сталося п’ять ДТП, в одній із них людина отримала травми. Аналізуючи ситуацію, що складається з безпекою руху через залізничні переїзди, на Львівській магістралі продовжують застосовували до водіїв усі досяжні засоби інформування, роз’яснення та психологічного впливу». Тож виходить, що однією рукою залізниця бореться за зменшення смертей на колії, а іншою – робить ці колії ще більш небезпечними?

Олена ЛІВІЦЬКА.

 

 

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Децентралізація влади в Україні...

Децентралізація влади в Україні...

...В Україні децентралізація? Ні, не чув (67) - 15.3%
...відбувається, але не так! І не варто чекати чогось доброго (200) - 45.7%
...відбувається успішно. Це - реформа, що дає поштовх усім наступним змінам у європейському напрямку (116) - 26.5%