З пустого - в порожнє

З пустого - в порожнє

Без розвитку сучасної дорожньої інфраструктури годі й мріяти про гармонійний розвиток усіх територій. Ця істину на Волині влада засвоїла вже давно, тому постійно в нас здійснювалися всі можливі заходи, щоб не тільки відремонтувати якусь ділянку аварійного шляху, а й створювати нові та сучасні магістралі.

Щоправда, живемо не у вакуумі. Хочеш-не-хочеш, але інколи волинянам доводиться виїжджати за межі рідної землі. І – потрапляти в рукотворні пастки на дорогах, від яких подекуди залишилися лише одні назви. Особливо катастрофічна ситуація на початку літа склалася на трасах сполученням Луцьк – Дубно та Горохів – Львів. Причому, погодні умови взимку були що на Волині, що на Рівненщині та Львівщині абсолютно однаковісінькими, а от суцільні вибоїни та рови виникли чомусь за межами нашої області.
Коли це все закінчиться? Щоб знайти істину, ми звернулися до голів облрад та облдержадміністрацій обох регіонів.
Сусіди-рівненчани хоча з великими зусиллями, але з ямами та вибоїнами на власних автошляхах намагаються боротися. Щодо аварійного стану автодороги Луцьк – Дубно між с. Городниця Млинівського та Іванне Дубнівського р-нів редакція дізналася: роботи на цій ділянці здійснювалися силами працівників філії «Дубенська ДЕД» із додатковим залученням засобів «Колоденської ДЕД», «Рівненської ДЕД», «Млинівського ДЕД», «Рівненського ДЕД» і Рівненського облавтодору, між якими розподілили відрізки, що підлягають ремонтові. Загалом, як повідомив заступник голови Рівненської облдержадміністрації В Новак, до боротьби з бездоріжжям на дорозі Н-19 було залучено 33 одиниці техніки і 67 працівників. Запланували завершити весь комплекс робіт до 5 липня ц. р.
 А от органові місцевого самоврядування Галичини, схоже, відповісти по суті проблеми – немає чого. В усякому разі, жодної інформації про те, чи розглядали тамтешні депутати хоча б один раз на сесійному засіданні катастрофічну проблему бездоріжжя на власній території, ми не отримали. 
«Про результат розгляду запиту просимо повідомити ініціатора звернення та обласну раду у встановлений законодавством термін», – відписався голова облради Петро Колодій у відповіді на звернення, чомусь переадресоване начальникові Служби автомобільних доріг у Львівській області Тарасові Сиротинському. 
Останній майже через місяць наважився написати таке:
«Автомобільна дорога Н-17 Львів – Луцьк протяжністю 69,6 км у межах Львівської обл. обслуговується філією «Бродівська ДЕД» ДП «Львівський облавтодор». До переліку об’єктів поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування на 2013 р., затвердженого наказом Укравтодору від 3 липня 2013 р. №210, включено поточний середній ремонт (влаштування поверхневої обробки) автодороги Н-17 Львів – Радехів – Луцьк на ділянці 13+00 км 19+500 км. На цей час на дорозі Н-17 Львів – Радехів – Луцьк (км 0+000 – 69+600, у межах Львівської обл.) проводяться роботи з ліквідації аварійної ямковості. Для виконання цих робіт залучено 4 філії ДП «Львівський облавтодор». Станом на 1 липня ц. р. відремонтовано і перебувають у задовільному стані 30 км протяжності покриття.
Через обмежене фінансування дорожньої галузі та несвоєчасними проплатами державних казначейських коштів за виконані роботи терміни завершення ремонтних робіт переносяться. Завершити їх планується в першій половині серпня 2013 р.».
Як бачимо, нормальні дороги за межами Волині будуть іще не скоро. Тим більше, що і рівненські, і львівські високопосадовці прекрасно знають: на цих автошляхах треба робити не середній, а капітальний ремонт, адже  зруйнувалося не тільки покриття, а й дорожнє полотно. Влітку залатають, а взимку знову ями повилазять…
Роман УСТИМЧУК.


  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Давно пора (612) - 86.1%
Пізно (26) - 3.7%
Яка різниця? (14) - 2%
А як тоді наші заробітчани поїдуть у РФ і РБ? (24) - 3.4%
Мені байдуже (30) - 4.2%