Розвиток лісової інфраструктури
Лісові дороги будуються коштом та силами лісівників
Розвиток лісової інфраструктури – один із пріоритетних напрямків у роботі Волинського обласного управління лісового та мисливського господарства, повідомляє прес-служба відомства.
Лісотранспортна мережа дозволяє раціонально використовувати ресурсний потенціал, ефективно охороняти ліси від пожеж, виконувати весь комплекс робіт із оздоровлення лісів та додатково залучати в господарський обіг усі ресурси лісу – як деревини, так і ягід, грибів, лікарських трав, рекреаційного потенціалу.
Поряд із тим мережа лісових доріг має не лише лісівничий, а й економічний характер, адже виконує важливу соціальну функцію – позитивно впливає на розвиток інфраструктури населених пунктів, скорочує віддалі між селами і забезпечує цілорічний надійний транспортний зв’язок.
У країнах ЄС на 1 тис. га припадає 55-60 км лісових доріг, які на 30% фінансуються коштом Державного бюджету. А 2/3 – за рахунок лісокористувачів.
В Україні, де на 1 тис. га нині припадає 7-8 км лісових доріг, всі завдання з будівництва та відповідальність за утримання лісотранспортної мережі в належному стані покладені на плечі лісівників.
Протягом 2016 р. державними лісогосподарськими підприємствами побудовано 102,3 км лісових доріг, з них 36,6 км – із твердим дорожнім покриттям.
У планах на наступний рік – будівництво 130 км лісових доріг, в тому числі з твердим покриттям – 54 км.
Всі види робіт проводяться відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої Волинським відділом комплексного проектування ДП «Укрдіпродор».
Зокрема, у ДП «Камінь-Каширське ЛГ» протягом 2016 р. збудовано 6,5 км лісових доріг, у ДП «Маневицьке ЛГ» – 10, 3 км, ДП «Городоцьке ЛГ» – 7 км, ДП «Поліське ЛГ» – 4,6, ДП «Шацьке УДЛГ» – 7,8 км. Це ті лісогосподарські підприємства, які найкраще виконали завдання з розбудови лісотранспортної мережі. У кожного – власний досвід в організації такого будівництва, але всіх об’єднує переконання: зведення лісових доріг – це важливий чинник ефективного господарювання. Адже зростає навантаження на кожен рейс під час вивезення деревини, а це – економія пального, мастил, запасних частин. Розширення мережі лісових доріг дозволяє наростити сортиментну вивозку деревини великовантажними автомобілями, в тому числі – з поставкою деревини у двір споживача.
Важливо підкреслити, що будівництво лісових доріг, ремонт та утримання їх у належному стані здійснюється за рахунок власних коштів лісогосподарських підприємств. Кошторис проведених цього року робіт становить 16 млн грн.
- Коментуйте FaceBook
- Коментуйте ВКонтакте
ТОП Новини
Гриблянка по-закарпатськи Ухилянт не розкаявся Родині загиблого Сергія Демчука вручили посмертну нагороду Героя Остання путь Василя Мазурика Як «годує» ліс Представники влади Волині вклонились памʼяті видатного державотворця На Волині трапилось три ДТП з постраждалими Волинська ОВА підписала Меморандум про співпрацю з ТзОВ «Ю-Контрол» Ворог отруїв дружину керівника ГУР? Новий потяг до Будапешта та Відня буде їхати через ЛуцькІнтерв'ю


- Опитування
- Результати