З позиції монополіста

З позиції монополіста

Перевізники вимагають негайного підвищення вартості квитка у маршрутках Луцька до 5 грн. Інакше погрожують транспортним колапсом. Але власники маршруток нічого не говорять ні про покращення обслуговування, ні про обов’язкову видачу  квитків усім пасажирам та сплату податків у повному обсязі, як і мовчать, коли запровадять електронну систему обліку пасажирів, які могли б їздити за помірну ціну в бусах різних маршрутів, незважаючи на кількість пересадок.


Громадська організація «Волинська обласна асоціація автомобільних перевізників» звернулася в Луцьку міську раду, аби, кажуть, відстояти свої інтереси. На думку представника кількох приватних монополістів, з діючими тарифами на проїзд працювати давно стало невигідно, а з запланованим збільшенням мінімальних зарплат та постійним здорожчанням пального стане ще гірше. Відповідно, посадовці та підприємці зустрілися за круглим столом на тему «Збільшення тарифів на перевезення пасажирів у Луцьку» 16-го грудня.
Позицію перевізників озвучив директор ТОВ ВТП «Санрайз» ЛТД Юрій Девіцький.
«Ми даємо чіткі розрахунки. Так, з першого січня піднімаються мінімальні зарплати, а це - зростання виплат по підприємству, що має відобразитися на тарифі. Окрім того, щороку дорожчає дизпаливо. У тариф зараз не закладена інвестиційна складова, транспорт старіє. Машини за 10 років проходять до мільйона кілометрів. Зараз нові автобуси вартують 1,5-2 мільйони гривень. Аби мати рентабельність 10%, то вартість квитка повинна бути 4.5 гривні. У Києві ціна за проїзд 5-6 гривень, а з нового року має зрости до 8 гривень. Зауважу, що собівартість однакова, а тарифи - в рази вищі. Тому нам треба робити граничну вартість 5 гривень, а ставити людям 4-4,5 гривні й дивитися по ситуації», цитують його «Волинські новини».Уже під час найближчого засідання виконкому це питання будуть розглядати.
У випадку відмови –  перевізники обіцяють зупинити роботу усього транспорту у той же день, що може спричинити в місті значне погіршення пасажирських перевезень. Щоправда, власники маршрутів і бусів мали б знати, яке покарання за подібні дії передбачається Антимонопольним законодавством. Як і те, що цю проблему повинна вивчити громадськість, насамперед – Громадська рада при Луцькому міському голові. Інакше нових перевізників лучани можуть знайти і поза межами Луцька…

Світлана КОМА.

На фото порталу «4 Влада»: салон звичайної маршрутки може стати недосяжним для лучан.

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Давно пора (240) - 86.3%
Пізно (8) - 2.9%
Яка різниця? (8) - 2.9%
А як тоді наші заробітчани поїдуть у РФ і РБ? (12) - 4.3%
Мені байдуже (9) - 3.2%