Вживаним іномаркам – «зелений коридор»!

Вживаним іномаркам – «зелений коридор»! Реклама російських «Жигулів» у Німеччині гласить: «Купіть нову машину за ціною вживаної!». Щоправда, більшість європейців навіть за таких пропозицій воліють користуватися надійними, комфортними і безпечними автівками світових виробників, аніж недолугими екземплярами «автопрому». Але роками українська влада встановлює драконівські обмеження на легальне ввезення в Україну вживаних автомобілів. Та невдовзі крига може скреснути: у  Верховній Раді нарешті пропонують скасувати низку обмежень на ввезення вживаних іномарок! І серед ініціаторів – наш народний депутат Ірина Констанкевич!


Народні депутати з «Українського об'єднання патріотів – УКРОП» зареєстрували у Верховній Раді пакет із двох законопроектів щодо скасування низки обмежень на ввезення в Україну вживаних автомобілів. Про це журналістам заявив голова політради УКРОПу, нардеп Тарас Батенко.

«Ухвалення законопроектів суттєво збільшить ринок вживаних автомобілів, і небагаті люди зможуть дозволити собі їздити на нормальних європейських авто», – заявив Тарас Батенко, зазначивши, що за нинішніми ставками акцизу громадяни не можуть собі дозволити розмитнення автомобілів.

Проект закону про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів» (№3252) передбачає продовження пільгового періоду на ввезення вживаних легковиків за зниженими акцизними ставками до 31 грудня 2020 року. Документом також пропонується скасувати деякі обмеження щодо застосування пільгових ставок, зокрема тих, що стосуються ввезення лише одного авто на рік та заборону його перепродажу протягом року. Застосування пільгового мита не має поширюватися на автівки, які ввозяться з території країни-агресора.

«Разом з тим, проект закону про внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів» (реєстр. ном. 5561) передбачає скасування застосування екологічних вимог «Євро-5» при ввезенні старих транспортних засобів. Натомість їх пропонується замінити обов’язковим проходженням технічного огляду під час першої реєстрації авто. Такі нововведення дозволять збільшити надходження до державного бюджету з 600 мільйонів до щонайменше 1,7 мільярдів гривень на рік», – деталізує прес-служба Волинського УКРОПу.

Ухвалення відповідних законів дозволить одразу відкрити ринок і забезпечити можливість прозоро заплатити податки на імпорт автомобілів за доступними ставками та без додаткових обмежень.

«Буде дуже добре, коли будь-яка людина зможе оформити таке авто на одному з закордонних Інтернет-сайтів і отримати його за згодою з продавцем на складі в Україні», – сказав народний депутат Віталій Купрій. За його словами, наразі в Україні не існує законодавчих обмежень щодо такої купівлі, однак Державна фіскальна служба та митники чинять спротив подібним угодам, лобіюючи інтереси автодилерів.

«Ми хочемо цього разу нарешті викорінити цю проблему, щоб українці пересіли на нормальні автомобілі, щоб люди не збирали по 2-3 роки кошти на купівлю 10-річних вітчизняних авто», – додав, у свою чергу, представник ГО «Західноукраїнська асоціація власників транзитних авто» Михайло Катрук.

Також, як зазначив Тарас Батенко, це дозволить легалізувати увесь наявний автопарк з іноземною реєстрацією, уникнути корупційних явищ і заторів на кордонах.

Пакет законопроектів щодо цивілізованого ринку вживаних автівок у Верховній Раді зареєстрували народні депутати Тарас Батенко, Олександр Шевченко, Віктор Шевченко, Віталій Купрій, Олександр Дубінін, Валентин Дідич та Ірина Констанкевич. Документи були напрацьовані спільно з ГО «Західноукраїнська асоціація власників транзитних авто» (Вимагаємо вільного ввезення авто – ГО «ЗАВТРА») та спільнотою RT #ВільніЛюдиМаютьАвто.

Наш кор.

На фото Романа УСТИМЧУКА: вживані іномарки на луцькому авто базарі стануть удвічі дешевшими.

 

 

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Давно пора (193) - 86.2%
Пізно (7) - 3.1%
Яка різниця? (7) - 3.1%
А як тоді наші заробітчани поїдуть у РФ і РБ? (9) - 4%
Мені байдуже (7) - 3.1%