У луцькому ЦНАПі консультують клієнтів із «газових питань»

У луцькому ЦНАПі консультують клієнтів із «газових питань»

Удруге менеджери Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Волиньгаз» провели прийом для лучан у «Центрі надання адміністративних послуг» м. Луцька.

Близько півсотні волинян звернулись до фахівців компанії за консультаціями з «газових» питань, - інформує прес-служба ПАТ «Волиньгаз».

Найбільше звернень менеджери газової компанії зафіксували від клієнтів, які купили нове житло - будинок чи квартиру і хочуть укласти відповідний договір із ПАТ «Волиньгаз».

Серед таких клієнтів лучанка Ірина. Жінка зізналась, що їй зручно було в одному місці - ЦНАПі в один день всього за кілька хвилин уточнити всю необхідну інформацію під час консультації з фахівцями різних організацій та комунальних служб.

«За природний газ завжди сплачую вчасно, а тепер ще й знаю більше про варіанти подачі показань лічильника природного газу на початку місяця. Під час розмови передала показник за листопад менеджеру, а в січні вже спробую за допомогою онлайн-сервісу», - розповіла пані Ірина.

На прийом до менеджерів Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Волиньгаз» у ЦНАП звертались і лучани, і жителі інших міст та районів Волині.

«Клієнти приходять за консультаціями з приводу різноманітних питань. Зокрема, люди частіше цікавляться альтернативними варіантами подачі показань лічильника природного газу і тарифами. Багато лучан, які не забезпечені індивідуальними лічильниками газу, а мають загальнобудинкові, запитують, коли їм оплачувати потрібно за газ та подавати показник свого приладу обліку газу, - каже менеджер Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Волиньгаз» Ольга Скиба.

Для зручності лучан, щосереди запровадили в департаменті ЦНАП м. Луцька консультації з надавачами комунальних послуг міста: ДКП «Луцьктепло», КП «Луцьководоканал», ТОВ «Місцевий обчислювальний центр», ПАТ «Волиньгаз».

Зі слів, менеджера газової компанії Ольги Скиби, така комунікація є ефективною, бо після одержання всієї вичерпної інформації клієнт вже з необхідним пакетом документів йде до Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Волиньгаз», який знаходиться на просп. Молоді, 14 А.

Нагадаємо, що 26 листопада цього року про співпрацю в сфері надання адміністративних послуг домовились і уклали відповідну Угоду Управління клієнтського сервісу Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Волиньгаз» і департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради.

Наш кор.

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Давно пора (265) - 86%
Пізно (10) - 3.2%
Яка різниця? (8) - 2.6%
А як тоді наші заробітчани поїдуть у РФ і РБ? (13) - 4.2%
Мені байдуже (11) - 3.6%