Драконівські тарифи для «прієзжих»…
Київська влада грається в самуправну автономію своєї адміністративної території і запроваджує практику подвійних стандартів щодо громадян із інших територій України? Скоро, як у блокадному Лєнінграді, картки на продукти введуть чи, як у «лихі 90-ті» – талоно-купони?
Одіозний перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Микола Поворознюк отримав від столичного столоначальника-боксера Віталія Кличка вказівку повідомити «вдячних» мешканців столиці, що ціни на проїзд у громадському транспорті з 1 січня таки підвищать із нинішніх 8 грн до 12 грн, але й сумнівну місію заспокоїти земляків: іногородні (в тому числі і «прієзжиє» волиняни) платитимуть ще більше.
«Нинішня ціна у комунальному транспорті давно не відповідає економічно обґрунтованому тарифу. За розрахунками КП «Київпастранс», економічно обґрунтований тариф у наземному транспорті сьогодні становить 22,30 грн. За розрахунками КП «Київський метрополітен», обґрунтований тариф у метро – 22 грн. Проте ми розуміємо, що це велике фінансове навантаження на пасажирів, тому при розрахунку нових тарифів одне з завдань – залишити транспортні послуги диференційованими з системою знижок», – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
За його словами, одна поїздка у комунальному транспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі, автобусі) коштуватиме 20 грн у разі придбання разового квитка.
Для власників багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина» (видається тільки тим, хто офіційно «прописаний» у м. Києві, – авт.) вартість поїздки становитиме 12 грн.
Для пасажирів, які купують поїздки, поповнюючи електронний квиток, вартість поїздки становитиме від 15 до 20 грн: 15 грн при купівлі 50 поїздок, 20 грн – при купівлі 1-9 поїздок.
Ніяких подібних обмежень на Волині, до речі, не існує: за проїзд у громадському транспорті громадяни всієї держави платять однаковісінько.
І тоді виникає цілком резонне запитання: а чого зареєстровані на Волині громадяни повинні в київських маршрутках чи метро платити 20 грн за поїздку, тоді як місцеве населення – лише 12? Це несправедливо і щодо поза конституційного ущемлення громадянських прав, і з економічної точки зору: середня зарплатня в столиці утричі перевищує рівень доходів волинян.
Але якщо Віталій Кличко та його підручні намагаються
залатати дірки в бюджеті та збільшити доходи приватних перевізників за рахунок
іногородніх, то чого представники місцевої влади з Волині не протестують щодо
київського свавілля? Чому хоча б не «висловлюють стурбованість» в офіційних
зверненнях? Власне, чому не запроваджують і для киян вдвічі більшу вартість
проїзду в нашому громадському транспорті?
Може, все тому, що начальство їздить службовими автомобілями, а маршрутки і метро бачить хіба що вікно або в кіно?
…Злякавшись всезагального обурення, Віталій Кличко оперативно заявив, що підвищувати ціни будуть лише весною. Відтак, є ще час пояснити столичному столоначальникові, що столиця – не його вотчина, а місто, де повинні на рівних правах пересуватися всі громадяни України.
Володимир ДАНИЛЮК.
На фото автора: споруда київських міськради та міськдержадміністрації, де вирішили заробляти додаткові кошти за проїзд на «прієзжих».
- Коментуйте FaceBook
- Коментуйте ВКонтакте
ТОП Новини
У Нововолинську “серійний” злодій проник через вікно у магазин Волинянин здобув дві золоті медалі на чемпіонаті України з біатлону Drager показав “у небо”: у Луцьку спіймали п'яного водія без прав Волинян виборов “золото” з біатлону На Волині нетверезий водій пропонував патрульним хабар Ківерцівська лікарня отримала допомогу від благодійного фонд Моторошна правда про банду «Лєшого» Небезпечний дрифт: патрульні притягнули до відповідальності водія, який не мав права керування У Володимирі провели нічні профілактичні відпрацювання громадських місць Волинські медики придбали автівки для князівської бригади- Опитування
- Результати