Драконівські тарифи для «прієзжих»…
Київська влада грається в самуправну автономію своєї адміністративної території і запроваджує практику подвійних стандартів щодо громадян із інших територій України? Скоро, як у блокадному Лєнінграді, картки на продукти введуть чи, як у «лихі 90-ті» – талоно-купони?
Одіозний перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Микола Поворознюк отримав від столичного столоначальника-боксера Віталія Кличка вказівку повідомити «вдячних» мешканців столиці, що ціни на проїзд у громадському транспорті з 1 січня таки підвищать із нинішніх 8 грн до 12 грн, але й сумнівну місію заспокоїти земляків: іногородні (в тому числі і «прієзжиє» волиняни) платитимуть ще більше.
«Нинішня ціна у комунальному транспорті давно не відповідає економічно обґрунтованому тарифу. За розрахунками КП «Київпастранс», економічно обґрунтований тариф у наземному транспорті сьогодні становить 22,30 грн. За розрахунками КП «Київський метрополітен», обґрунтований тариф у метро – 22 грн. Проте ми розуміємо, що це велике фінансове навантаження на пасажирів, тому при розрахунку нових тарифів одне з завдань – залишити транспортні послуги диференційованими з системою знижок», – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
За його словами, одна поїздка у комунальному транспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі, автобусі) коштуватиме 20 грн у разі придбання разового квитка.
Для власників багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина» (видається тільки тим, хто офіційно «прописаний» у м. Києві, – авт.) вартість поїздки становитиме 12 грн.
Для пасажирів, які купують поїздки, поповнюючи електронний квиток, вартість поїздки становитиме від 15 до 20 грн: 15 грн при купівлі 50 поїздок, 20 грн – при купівлі 1-9 поїздок.
Ніяких подібних обмежень на Волині, до речі, не існує: за проїзд у громадському транспорті громадяни всієї держави платять однаковісінько.
І тоді виникає цілком резонне запитання: а чого зареєстровані на Волині громадяни повинні в київських маршрутках чи метро платити 20 грн за поїздку, тоді як місцеве населення – лише 12? Це несправедливо і щодо поза конституційного ущемлення громадянських прав, і з економічної точки зору: середня зарплатня в столиці утричі перевищує рівень доходів волинян.
Але якщо Віталій Кличко та його підручні намагаються
залатати дірки в бюджеті та збільшити доходи приватних перевізників за рахунок
іногородніх, то чого представники місцевої влади з Волині не протестують щодо
київського свавілля? Чому хоча б не «висловлюють стурбованість» в офіційних
зверненнях? Власне, чому не запроваджують і для киян вдвічі більшу вартість
проїзду в нашому громадському транспорті?
Може, все тому, що начальство їздить службовими автомобілями, а маршрутки і метро бачить хіба що вікно або в кіно?
…Злякавшись всезагального обурення, Віталій Кличко оперативно заявив, що підвищувати ціни будуть лише весною. Відтак, є ще час пояснити столичному столоначальникові, що столиця – не його вотчина, а місто, де повинні на рівних правах пересуватися всі громадяни України.
Володимир ДАНИЛЮК.
На фото автора: споруда київських міськради та міськдержадміністрації, де вирішили заробляти додаткові кошти за проїзд на «прієзжих».
- Коментуйте FaceBook
- Коментуйте ВКонтакте
ТОП Новини
Гриблянка по-закарпатськи Ухилянт не розкаявся Родині загиблого Сергія Демчука вручили посмертну нагороду Героя Остання путь Василя Мазурика Як «годує» ліс Представники влади Волині вклонились памʼяті видатного державотворця На Волині трапилось три ДТП з постраждалими Волинська ОВА підписала Меморандум про співпрацю з ТзОВ «Ю-Контрол» Ворог отруїв дружину керівника ГУР? Новий потяг до Будапешта та Відня буде їхати через ЛуцькІнтерв'ю


- Опитування
- Результати