Драконівські тарифи для «прієзжих»…

Драконівські тарифи для «прієзжих»…


Київська влада грається в самуправну автономію своєї адміністративної території і запроваджує практику подвійних стандартів щодо громадян із інших територій України? Скоро, як у блокадному Лєнінграді, картки на продукти введуть чи, як у «лихі 90-ті» – талоно-купони?


Одіозний перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Микола Поворознюк отримав від столичного столоначальника-боксера Віталія Кличка вказівку повідомити «вдячних» мешканців столиці, що ціни на проїзд у громадському транспорті з 1 січня таки підвищать із нинішніх 8 грн до 12 грн, але й сумнівну місію заспокоїти земляків: іногородні (в тому числі і «прієзжиє» волиняни) платитимуть ще більше.


«Нинішня ціна у комунальному транспорті давно не відповідає економічно обґрунтованому тарифу. За розрахунками КП «Київпастранс», економічно обґрунтований тариф у наземному транспорті сьогодні становить 22,30 грн. За розрахунками КП «Київський метрополітен», обґрунтований тариф у метро – 22 грн. Проте ми розуміємо, що це велике фінансове навантаження на пасажирів, тому при розрахунку нових тарифів одне з завдань – залишити транспортні послуги диференційованими з системою знижок», – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.


За його словами, одна поїздка у комунальному транспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі, автобусі) коштуватиме 20 грн у разі придбання разового квитка.


Для власників багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина» (видається тільки тим, хто офіційно «прописаний» у м. Києві, – авт.) вартість поїздки становитиме 12 грн.


Для пасажирів, які купують поїздки, поповнюючи електронний квиток, вартість поїздки становитиме від 15 до 20 грн: 15 грн при купівлі 50 поїздок, 20 грн – при купівлі 1-9 поїздок.


Ніяких подібних обмежень на Волині, до речі, не існує: за проїзд у громадському транспорті громадяни всієї держави платять однаковісінько.


І тоді виникає цілком резонне запитання: а чого зареєстровані на Волині громадяни повинні в київських маршрутках чи метро платити 20 грн за поїздку, тоді як місцеве населення – лише 12? Це несправедливо і щодо поза конституційного ущемлення громадянських прав, і з економічної точки зору: середня зарплатня в столиці утричі перевищує рівень доходів волинян.


Але якщо Віталій Кличко та його підручні намагаються залатати дірки в бюджеті та збільшити доходи приватних перевізників за рахунок іногородніх, то чого представники місцевої влади з Волині не протестують щодо київського свавілля? Чому хоча б не «висловлюють стурбованість» в офіційних зверненнях? Власне, чому не запроваджують і для киян вдвічі більшу вартість проїзду в нашому громадському транспорті?

Може, все тому, що начальство їздить службовими автомобілями, а маршрутки і метро бачить хіба що вікно або в кіно?


…Злякавшись всезагального обурення, Віталій Кличко оперативно заявив, що підвищувати ціни будуть лише весною. Відтак, є ще час пояснити столичному столоначальникові, що столиця – не його вотчина, а місто, де повинні на рівних правах пересуватися всі громадяни України.


Володимир ДАНИЛЮК.

На фото автора: споруда київських міськради та міськдержадміністрації, де вирішили заробляти додаткові кошти за проїзд на «прієзжих».

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Давно пора (579) - 87.1%
Пізно (24) - 3.6%
Яка різниця? (12) - 1.8%
А як тоді наші заробітчани поїдуть у РФ і РБ? (24) - 3.6%
Мені байдуже (22) - 3.3%