Лідери. І навіть у боротьбі з корупцією!

Лідери. І навіть  у боротьбі з корупцією!

Подія, котра нещодавно зібрала чималу аудиторію у луцькому ЦНАПі, дивувала і примушувала пишатися нашою областю неодноразово. По-перше, Луцьк став 4-м містом, де надання необхідних адміністративних послуг переходить у «режим он-лайн», по-друге, Волинь – єдина область в Україні,  де показники корупції пішли на спад! І такий цікавий факт іще більш цікавий тим, що озвучили його не представники влади, а громадські активісти.
Тож для початку варто наголосити, що у ЦНАПі тоді підписали Меморандум про співпрацю щодо інформаційної взаємодії між Волинською облдержадміністрацією, Луцькою міською радою, обласним управлінням Державної міграційної служби України, головним управлінням Держземагентства та управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції в області. Саме ці структури тепер на базі ЦНАПу, котрий, до слова, є досить прогресивним у багатьох питаннях, видаватимуть різноманітні папери, завірені електронним підписом. Це означає, що за довідкою тепер треба йти… в Інтернет.
За репрезентацією такого ноу-хау спостерігали голова облдержадміністрації Володимир Гунчик та Луцький міський голова Микола Романюк. 
Володимир Петрович зауважив, що організатори проекту довго йшли до цього рішення, сказав, що це – дуже серйозний проект, адже процес децентралізації влади неможливий без прозорості надання адміністративних послуг, похвалив за роботу луцький ЦНАП, назвавши його одним із кращих.
Микола Романюк зазначив: 
– Я радий, що новітні технології запроваджуються у Центрі надання адміністративних послуг нашого міста. Все це ми робимо для людей, щоб вони могли відчути турботу влади, щоб послуги ЦНАПу можна було отримати з офісу. Все це, переконаний, стане дуже корисним для представників малого і середнього бізнесу. Адже щодня до Центру надання адміністративних послуг звертається 400-900 людей, упевнений, що ця кількість значно зменшиться. Сьогодні ми робимо перший крок, згодом ця робота буде вдосконалюватися, кількість електронних послуг збільшуватися. Думаю, що результат буде відчутний дуже скоро.
Про організацію впровадження системи електронної верифікації громадян в Україні BankID інформував (у відеоселекторному режимі) Дмитро Дубілет, представник ІТ-волонтерів-ініціаторів запровадження системи електронної верифікації BankID, заступник голови правління «ПриватБанку», керівник напрямку інформаційних технологій.
Тож він повідомив, що до системи електронної верифікації BankID на сьогодні підключені 6 банків: «ПриватБанк», «Ощадбанк», «Фідобанк», «Діамантбанк», «PlatinumBank», «Банк Михайлівський».
Клієнти цих банків  проходять електронну верифікацію у спосіб, визначений вказаними банками, а Портал адміністративних послуг м. Луцька отримує прізвище, ім’я, по батькові особи, яка звертається у ЦНАП.
Перші електронні адміністративні послуги у ЦНАПі демонстрували заступник керівника апарату – начальник організаційного відділу апарату облдержадміністрації Роман Матвійчук та заступник директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг м. Луцька» Луцької міської ради Тетяна Нечипоренко.
Але чи не найголовніше: така система отримання документів однозначно знизить можливість корупції. Це вже перевірили у Дніпропетровську, Львові та Миколаєві. Луцьк тепер – серед новаторів.
Отже, як усе працюватиме. Взаємодія ЦНАПу з фізичними або юридичними особами буде організована так:

1) фізичні або юридичні особи подають через Портал адміністративних послуг м. Луцька (ap.lutsk.ua, розділ «Он-лайн послуги») документи в електронному вигляді;
2) адміністратори ЦНАПу отримують ці документи і надсилають їх через електронний документообіг суб’єктам надання адмінпослуг, які теж через електронний документообіг повертають результат надання адмінпослуги, підписаний ЕЦП (електронний цифровий підпис).
На першому етапі у ЦНАПі передаватимуться і паперові примірники . Громадянам повідомлятиметься про два варіанти отримання результатів надання адмінпослуг: електронному і паперовому;
3) адміністратори ЦНАПу отримують електронні результати надання адмінпослуги і спрямовують їх на Портал;
4) громадяни через «Особистий кабінет» Порталу отримують результати надання адмінпослуги (електронний документ з ЕЦП) та ЦНАП (паперовий примірник).
Тих, кому потрібен документ із мокрою печаткою, варто буде у визначений час один раз прийти у ЦНАП.
Через Портал адміністративних послуг м. Луцька на першому етапі надаватимуться такі електронні послуги: видача архівних довідок, копій, витягів; видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради, витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради; видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи.
Процес надання і використання результатів електронних адміністративних послуг складається з 3 частин:
1.Подання фізичною або юридичною особою документів в електронному вигляді. При цьому застосовуються електронні цифрові підписи (для юридичних осіб) та система електронної верифікації BankID (для фізичних осіб).
2.Отримання фізичною або юридичною особою електронних документів (результату надання адміністративних послуг). Ці документи будуть підписані електронними цифровими підписами суб’єктів надання адміністративних послуг.
3. Використання електронних документів при отриманні інших адміністративних послуг.
Світлана ДУМСЬКА.
На фото автора: під час презентації

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Давно пора (503) - 88.4%
Пізно (18) - 3.2%
Яка різниця? (9) - 1.6%
А як тоді наші заробітчани поїдуть у РФ і РБ? (20) - 3.5%
Мені байдуже (17) - 3%