Крапля камінь точить

Крапля камінь точить

Після низки критичних публікацій перевізника «попросили»

Договір із перевізником, який обслуговував маршрут через села Бобли, Ревушки та Оса Турійського р-ну і систематично не виконував взятих на себе зобов’язань, розірвано. 
Історії про те, як не один рік «возять» жителів кількох сіл Турійського р-ну, «Волинська газета» присвятила вже не одну публікацію. Ми відгукнулися на прохання селян із Боблів висвітлити проблему в обласній пресі та допомогти вирішити проблему з нікудишнім обслуговуванням маршруту Володимир-Волинський – Ковель, що пролягає через їхні села. Бобли, Ревушки та Оса – на окраїні району. Через погані дороги та малий пасажиропотік (хоч Бобли – найбільше село Турійщини) – ніби нецікаві перевізнику. Але тендер на цей маршрут, попри скарги, уперто виграє ПрАТ «Володимир-Волинське АТП-10707», чим породжує сумніви в тому, що конкурс проводиться справді прозоро і без сторонніх впливів. 
Природно, що найперше апелювали до директора департаменту інфраструктури та туризму Волинської облдержадміністрації Івана Мирки, бо маршрут належить до внутрішньообласних. У відповідь на запит редакції керівництво департаменту спершу адресувало газеті лист про те, що задля вжиття заходів щодо перевізника скерували листа до Укртрансінспекції. Згодом Іван Мирка висловив своє обурення черговою публікацією «ВГ» «Чому ревуть Ревушки?» у мережі «Фейсбук» і порадив журналісту вивчати закони.
Подаємо без змін: «Якраз в компетенції голови РДА саме внутрішньо районні маршути! Пропоную голові Оресту Василишину дати тимчасовий дозвіл на Турійськ - Бобли - Оса і оголосити конкурс на цей маршут. Департамент інфраструктури згідно  відповідного закону не має права проводити конкурси на внутрішньорайонні маршути. А те що я намагаюсь допомогти не означає, що в разі невдачі я ще й маю бути винним. Шановні голови працюйте прошу активніше, а не звалюйте все на департамент інфраструктури. Також попрошу пані Олену Лівіцьку в подальшому зв’язуватися зі мною по телефону, або розібратися самій в законах. 
А то получається якась однобока стаття досвідчений керівник що не знає своїх компетенцій і не той чиновник з майдану. Ви гляньте на карту. Їде автобус Ковель-Володимир Волинськ і тут він звертає на Бобли, Оса. це 12 км з траси. Весь автобус в шоці, до водія. А він їм, розумієте Мирка сказав що будемо заїжати в ці села поки Турійська РДА не зробить маршут. Народ просто в шоці, Мирку проклинають, водія чуть не бють і він вертається назад на трасу. Ось що буває коли хочеш допомогти тебе потому ще й в гівно носом». 
Залишимо цей допис без коментарів… 
Чи то чиновницьке сумління змусило поважних посадовців відреагувати не тільки у соцмережах, а й офіційно (як і належить), чи справді небайдужість до проблеми. Але услід редакція отримала листа від 20.01.2016 р.  про те, що у департаменті інфраструктури і туризму розглянули публікацію «Чому ревуть Ревушки?». За порушення вимог транспортного законодавства департаментом розірвано договір із перевізником ПрАТ «Володимир-Волинське АТП-10707», а маршрут В.-Волинський – Ковель (через Ревушки), №134 Ковель-Ревушки (через Турійськ, Бобли) визначено об’єктом конкурсу щодо груп оборотних рейсів на міжміських та приміських внутрішньообласних маршрутах загального користування. Конкурс відбудеться 22 лютого. І ми обов’язково поцікавимося його долею. 
Тим часом майже увесь січень Бобли, Ревушки та Оса обходилися без громадського транспорту. Із 25-го населені пункти обслуговує ковельський перевізник. На його послуги народ не нарікає. Однак переконує, що договір із попереднім перевізником з Княжого міста розірвали, щоб … укласти його знову. 
Олена ЛІВІЦЬКА. 

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Чи варто Україні запровадити візовий режим із громадянами Білорусі та Росії?

Давно пора (503) - 88.4%
Пізно (18) - 3.2%
Яка різниця? (9) - 1.6%
А як тоді наші заробітчани поїдуть у РФ і РБ? (20) - 3.5%
Мені байдуже (17) - 3%